2010. december 15., szerda

Fülbevaló és hajcsat

Végre jutott időm kicsit gyurmázni, és készült is pár dolog, ami már egy ideje várat magára.

Először is egy bézs rózsás hajcsat, mivel a másik hasonló színű rózsás kitűzőmet nagyon imádom, és kellett egy a hajamba is akkor már.
A másik pedig egy kis bedugós fülbevaló. Kaptam egy halomnyi vasalható strasszt és ezeket használtam fel. Kevertem hozzájuk egy hasonló színű gyurmát, és arra rárakva a strasszokat sütöttem ki a fülbevalókat. Remélem bírni fogja, eddig nem akartak lejönni a gyurmáról. A bogyó 8 mm.
Ezen kívül készítettem pár karácsonyi hűtőmágnest is karácsonyi ajándék gyanánt, de azok még meglepetések, és a szekrényben bújtak el.

2 megjegyzés:

  1. Milyen gyönyörűek ezek a fülik!!! :) Gratulálok, tök ötletes!

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm. Igen, azok, imádom őket, ma fel is lettek avatva, és annyira szépen csillognak. Be is szereztem ma jó pár fülbevalóalapot, hogy készülhessen még pár hasonló :)

    VálaszTörlés