2010. augusztus 14., szombat

Belle

A figurás sorozat második darabja Belle, A Szépség és a Szörnyeteg c. darabból.
Belle igazából elég vegyes lett, mert a Disney rajzfilmből és a musicalből is vettem egy kicsit az elkészítéséhez. De a lényeg, hogy ő itt Belle.


Ez a figura jó tanuló pénz volt számomra, mert nem mindent, úgy kellett volna ahogy, de most már legalább legközelebb tudni fogom mit és hogyan csináljak. Ráadásul még fél kész állapotában a szél felborította és itt-ott összenyomódott, így volt vele gond rendesen mire elkészült. Na meg persze utólag jöttem rá, hogy nekem van aranycsillámos szemhéjpúderem, ami jól jött volna.

Most pedig egy kis panasz, mert nagyon bosszant. Vettem újra gyurmát, mert elfogyott, és végre rászántam magam egy barna gyurmára is. Csakhogy ragad össze vissza még mindig, az előző adaggal is így jártam, borzalmas vele dolgozni, még szinte hozzá se érek, de már ragad. Félek, hogy ez már így marad és szenvedhet vele az ember lánya, ha alkotni szeretne.

2 megjegyzés:

  1. ez a musical-dolog nagyon-nagyon jó ötlet, nem is láttam még senkinél :) Belle pedig szuper lett!!! :) kíváncsian várom a többit ;)

    VálaszTörlés
  2. Köszi szépen :D én se láttam még ilyen témában figurákat, épp ideje volt, hogy legyen :D

    Ötletek már meg vannak dögivel, már csak a kivitelezés hiányzik :)

    VálaszTörlés